Sunday 17 February 2013

sejarah dan hantaran pertunangan

salam sayang semua :)
Syukur alhamdulillah atas nikmat yang kurnia dari-Nya yang tidak terhingga. 
hari ni admin nak buka sejarah perkembangan aeiou felt craft sikit.. alhamdulillah semakin hari, Allah tak putus-putus limpahkan rezeki pada kami di aeiou felt craft. Bermula dari main-main, buat bisnes kecil dalam satu pameran di kampus dan kemudian terus ke online bisnes. alhamdulillah tak putus-putus.
untuk pengetahuan semua, rating tertinggi tempahan yang kami terima tertumpu pada tempahan bantal. admin pun tak tahu kenapa tapi mungkin kerana ia lebih sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah kot. jawapan di tangan semua pelanggan. 

hari ini admin nak cerita sikit sejarah macam mana starting untuk kami mulakan kraf bantal ni. bermula apabila seorang customer ni mula request untuk buatkan bantal for convocation. kak tuti namanya. admin sendiri tak pernah pun buat bantal sebelum ni. tapi, kami cuba letakkan moto 'nothing impossible' di sini. as long as admin rasa mampu dan boleh buat lah. hihi.  jadi, admin cuba yang terbaik. bila budak baru belajar. macam ni lah hasilnya.


macam mana? ok tak untuk budak baru belajar? jenuh lah admin search design yang patut dan sesuai untuk dijadikan hadiah waktu konvo. alhamdulillah siap jugak.
selang beberapa tahun, customer bantal kami yang pertama datang balik untuk buat tempahan dua biji bantal.
Kak tuti suka buat pembaharuan. sayang kakak ! request dari kak tuti ialah dua bantal kecil yang sesuai dijadikan sebagai hantaran. sebelum ni dah berpuluh-puluh bantal kami hasilkan, semua saiz sama je. tapi kali ni buat bantal kecil. mula lah rasa teruja. kecil dan comel sangat bila tengok mini pillow. kali ni ada assistant baru. classmate admin sendiri. banyak dia tolong. potong-potong dan jahit. sambil dia tolong, boleh dia belajar katanya. sayang suzi. thanks for helping dan terima kasih kerana sangat memahami  :)
jom pakat-pakat tengok mini pillow ni.

code : P021 (mini pillow)

tq kak tuti. tq suzi. tq customer. tq semua ! sayang u alls ! maaf segala kekurangan dari pihak kami.
berminat? jom order ramai-ramai :)
PRICE : RM15 EACH 



No comments:

Post a Comment