Thursday 13 December 2012

felt frame

salam semua.. 
kali ni ada order dr bestfriend pulak.. kesian dia, lama tunggu waktu free admin untuk buatkan special request untuk anak anak saudara dia.
kali ni ada permintaan untuk buatkan frame gambar daripada kain felt. 
katanya untuk hadiahkan untuk anak-anak lelaki diaa. kalau tak silap admin, umurnya 2 tahun dan sorang lagi baby lagii. jenuh jugak la fikir apa design yang sesuai untuk budak kecik ek. last2, dia sendiri yang mintak untuk letak PORORO dekat frame gambar tu.. tak nak cakap panjang lagi. jom kite tengok

code : frame 001

code : frame 002


tarra.. ni lah frame gambar je. dekat keliling kawasan frame tu ada span. agak susah jugak la nak lekatkan span dan kain felt untuk nampak kemas. tapi Alhamdulillah dapat siapkan.. admin pun tak taw lagi nak letak harga berapa coz tak pernah buat sebelum ni. tapi kalau ada customer yang betul betul nak, kami boleh fikirkan..

selain tu, customer jugak ada mintak beberapa side order macam doll keychain.. semua untuk anak2 saudara dan adiknya.. baik sungguh member admin ni kan? 
si kucing - NK 053

si panda- NK 054
*comel je request mintak tuliskan I LOVE UPSR. nak bagi semangat untuk adik dapat 5A UPSR kot. hehe



memandangkan member admin ni emangnya cukup bersabar mengunggu turn, jadi kami hadiahkan dia seekor panda. dia memang kipas susah mati panda! 
*free gift


itu sahaja lah kali ni.. banyak lagi design dan order yang baru yang belum upload. jika ada yang berminat, boleh klik saja di SINI
frame : RM12
si kucing - NK 053
si panda - NK 054
(name keychain : rm4 each)

salam semuaa :)



2 comments:

  1. asmlk.sya berminat nk blja buat frame tu tpi tk mnjdi.lpas tu mna nk dptkn felt bermutu tinggi.sya pnya kain felt cept berbulu.jka sudi bleh tnjuk ajr.

    ReplyDelete
  2. Salam...masih terima tempahan tak untk frame?

    ReplyDelete